Takin' it back

Detta har varit en fullspäckad dag. Som det ska vara innan ett lov tror jag, då slappar man aldrig. Det gör mig inget, bara inte tiden får för sig att gå snabbt. Då säger jag stopp och belägg! För när man tänker efter så är det inte alls mycket kvar av mitt andra och sista Mellanselsår. Det värsta är nästan att vi kommer att få säga hejdå till varandra på Arlanda när vi har kommit hem från Chicago. Vilken konstig känsla. Jag slår vad om att det kommer att kännas som att vi kommer ses igen, snart. Eskil har blivit satt på att kirra höstfesten, säkrat och det känns skönt. Samtidigt som man får ångest över att sluta så måste man se framåt och planera framtiden. Om jag inte kommer in på varken studiomusiker eller musiklärare, vad ska jag göra då? Den biten har jag i alla fall fixat med idag då sista anmälningsdagen på studera är imorgon. Inte i sista sekund, bara nästan, och det känns grymt skönt.
För att återgå till den fulla dagen så har den endast bjudit på två saker, baslinjerep och Gottnebarnens konsert, men det var inte två små saker inte. Baslinjen har vi fixat med hela dagen med ett riktigt bra resultat och efter middagen var det bara att tänka om och rigga upp i 309:an till Gottneknotten. Och vilken konsert det blev! Jag är inte ensam om att vara en mycket stolt fröken och uppslutningen var otrolig. Ett smockfullt klassrum, wiho! Hembakta kärleksmums och glass efteråt som fick bli ett skönt slut på dagen. Nu har jag varvat ner med lite Toto och det är dags att göra sig klar för sängen och lite prat med min karl.
Godnatt, hörs. Häj.

2011-04-14 | 22:02:11 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback