Sover du, cp-öga?

Jag har fått en vagel och ser ut som Quasimodo! Under helgen har den varit osynlig (tack så mycket!) men nu har den blommat upp fint. Det syntes dock inte så bra då jag hade en ganska slapp frissa som hängde ner över ögat, upptäckten blev desto större för alla på kvällsfikat när jag hade duschat och satt upp håret i knut. Glirningarna kom från alla håll och kanter. Jag sa att dom fick retas hur mycket dom ville så att dom skulle tömma sig så jag slipper bli kallad cp-öga varje dag. Siri har dock fått tillåtelse till att kalla mig Quasi om hon gör det med den roliga statyns röst från Disneyfilmen. INTE annars!
Helgen var fin, lite som det brukar vara i Umeå. Inget fint väder dock men jag överlever. Det var i alla fall inte skitkallt. På fredagen hade jag och min man mys med hemmagjord panengkyckling och en bio nere på stan. Lördagen bjöd på second hand och en runda nere på stan, kvällen på Slickkonsert på café station. Sååå roligt! Även fast det var lite nervöst innan. Halva publiken kunde varje ord, varje räka, varje fill. Prestationsångest! Men som sagt, grymt kul! Ikväll är det dags igen, denna gång på skolan. Tjoflöjt!
Idag har jag varit uppe och kikat på Sofia som har körat i Nyhetsmorgon. Om någon läser och har råkat missa det, sätt på fyran exakt klockan 9.53 så får ni se deras andra låt. Fia är på TV!

2011-04-05 | 08:41:06 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» J

PAEEEEIING CHICKEEEEEN :D

2011-04-06 // 14:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback