PUMAN

Denna soliga, härliga långfredag har jag spenderat med min finaste Sandra på Stockholms gator. Vi strosade i butiker, pratade om allt möjligt, fikade och hade det allmänt trevligt. På måndag är det dags igen fast då står myspys i Nynäs på schemat. Det sägs att det ska bli den soligaste och varmaste dagen under hela påsken vilket bådar gott. Det känns så otroligt skönt med sjutton grader i solen när man har varit glad om det har varit tio uppe i norr. Vår är allt bra härligt!

Just nu sitter jag och väntar på första påskmiddagen hemma hos min karl. Älgstek står menyn, norrländskt och trevligt!

2011-04-22 | 17:51:18 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback