Glader påsker!

Solen skiner, det är sjutton grader ute på balkongen...

... och jag ska städa min garderob. Gracias kära moder! Vår är ju lika med vårstädning här hemma så ingen vila för vår del. Det är totalrenovering på G inne i mitt och syrrans rum, min säng är utslängd, och igår var det tapetsering på schemat. Någonstans i detta lilla kaos som vi befinner oss i just nu i vår lägenhet så ska vi sätta oss ner med smörgåstårta tillsammans med mormor, morfar och moster. Som straff för att vi gör detta nu så tvingar vi mamma att gömma våra påskägg trots att hon tycker att vi är för stora, mohaha! Fågel, fisk eller mittemellan?

Glad påsk!

2011-04-23 | 13:37:53 | Dagliga | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» J

eliiiiit :D

2011-04-23 // 20:48:50
» A

Shiiiiiieeeeeet vad jag är cool! Såg det inte ens förrän nu :)

2011-04-23 // 23:18:55
» Sandra

haha ja, det var det faktiskt, man måste ju få unna sig lite (a) PÖSS PÅ SIG!

2011-04-24 // 11:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback