Join the gospeltrain

Efter en liten sovmorgon till klockan tio har vi kört igenom våra tre låtar till konserten som äger rum i 309:an efter lunch. Det känns grymt! Förutom det faktum att mitt stöd verkar ha sprungit och gömt sig. Jag kommer som tur är att få lite hjälp på traven när Simon, numera jazzpianist, spelar lite fills och bassimon spelar lös. Ösigt svängigt kommer det att bli, det är ett som är säkert. Jag ska sjunga så jag nästan skiter på mig så kan man vila i helgen sen.
Nu, lunch!

2010-09-03 | 12:06:41 | Dagliga | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Emma Svensson

Kan du inte spela in någon liten låt när du sjunger och lägga upp den här? Eller någon kanske kan spela in när ni uppträder där uppe? Skulle bra gärna vilja höra!:D



Kram

Emma

2010-09-03 // 22:21:36
» pums

ja vi såg filmen, men jag fattade typ ingenting, haha. Jag kanske är trög, det kanske inte var den bästa filmen han gjort! Men han är bra iallafall :) me like. PUSSPÅRE

2010-09-07 // 09:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback