It's not me, it can't be

Ikväll önskar jag att jag kunde få lägga mig när jag ville. Typ nu. Jag ska dock sova hos Tessan inatt så det blir till att gå upp klockan sex, väcka och sen gå en promenix. Fast jag vette tusan om jag vill, jag behöver få några sömntimmar om jag ska orka vara social hemma hos Sofia på kvällen. I år kommer jag minsann att närvara på den första festen, tjoho! Annat var det ju förra året, tror jag gick runt i min egna bubbla eftersom jag missade allt detta i början totalt.

Även denna dag har jag, dumt nog, sjungit sönder stackars halsen min. Så går det när man inte sjunger på hela sommaren och sen börjar med feta gospellåtar. Jag, Kristian och Jesper körde en gemensam uppvärmning imorse men imorgon ska jag vara ännu mer noggrann. Till helgen sätter allvaret igång. Då ska det även bli fart på träningen. Så det så!

2010-09-02 | 22:43:01 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback