Hey ho, let's go!

Det har varit någorlunda svårt att hitta motivation idag men det är å andra sidan inte alls ovanligt när man har bestämt att man ska öva hela dagen. Jag stod ut med "sången" i en timme sen fick jag spunk och har nästan inte tagit en ton sen dess. Desto bättre gick det slut med pianospelandet där jag har Right here waiting med Richard Marxs som läxa, plus ett stycke kallat "liten balett". Emellan dessa pass shakade jag till några gamla gospellåtar och till våra nya som vi gjort klart koreografi till.

Nu ska jag bege mig ut i kalkonspåret och sen blir det soffmys för hela slanten framför Irene Huss klockan nio. Glad söndag!





Ett stycke "slappamanda" i körrummet redo att börja





Soluppgång under en morgonpromenad i veckan


2010-09-26 | 20:12:54 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

diggar fortfarande skorna!!! :D / you know who :P

2010-09-27 // 23:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback