Det ringer på våra dörrar

Idag har vi haft finbesök här i kallhålet, Ankan och Fängan kom på spontanbesök och oj så trevligt det var. Vi satt nere i vårt allrum som vi alltid gjorde vi gamlingar, pratade och skrattade. Vi berättade om alla de nya, skvallrade om dom nya och dom berättade om Kappels och deras konstiga ämnen. Vad sägs om röstvård där det lät som att hela ämnet går ut på att prata långt och utdraget, som en tant från Östermalm?

De flesta har varit lite sega idag, bakisdag och allt. Jag har trivts alldeles utmärkt i mina haremsbyxor, långa pösiga tröja och trasslet som blev kvar efter gårdagens lockar. Riktig bohem och det gillar jag! Kanske att jag skulle ta och köra på den stilen lite oftare. Jag har ritat ett litet peacemärke på vänstra handen, mellan tummen och pekfingret, för att kolla om det är något att gadda. David sa att det skulle passa mig fint, att jag är lite bohemisk med fjädrar i öronen, drömfångaren på väggen och annat. Men får man tatuera in något bara för att man tycker att det är fint? Det kommer i alla fall absolut att vara något jag kommer att fundera på länge och väl. No worries!

Ikväll har jag haft lördagsmys tillsammans med Malin och David nere i soffan med chips, dipp, cola och te. Dom är mysiga dom där två och jag gillar starkt att vi bor i samma hus. Vi satt och tittade på Norbit som gick på femman och fortsatte sen med andra halvan av Transformers som visades på fyran. Dock kastade jag och Malin in handduken ganska snabbt och somnade i varsin ände av soffan så David fick fortsätta titta själv. Det var tänkt att jag skulle lagt mig för en timme sen men jag kunde inte låta bli att kolla om internet funkade och när jag upptäckte att det gjorde det så passade jag på att läsa bloggar och boka biljetter till PETER JÖBACK i Umeå den 16 oktober. Min karl är så snäll och följer med mig, det blir en mysig kväll att se fram emot.

Som sagt, hopp i säng!





2010-09-26 | 01:04:42 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» farmor

Du har så mysigt! Det gläder farmor! Fortsätt så.

2010-09-26 // 21:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback