Det här är en fanfar för dom som verkligen har någonting kvar

Åh, vilken fredag! Först göra musklerna möra och ömma på gymmet, sätta sig i bastun och känna att man slappnar av så pass mycket att man nästan somnar i värmen, duscha länge och tvätta håret, sätta sig med glassskålen i högsta i Kristians säng med massor av trevligt sällskap framför en bra film. Vi var ett gäng som kikade på The Ghostwriter, andra gången för min del. Då gjorde det inte så mycket att jag somnade i mitten och vaknade upp lagom till slutet. Efteråt satte vi på Vampires suck, parodin på Twilightfilmerna, och man kan säga att titeln passar väldigt bra som beskrivning på hela filmen. Den sög! Det var ett tillfälle då jag faktiskt skrattade för att något kul, annars skrattade man mest för att allt var så otroligt fånigt, töntigt och larvigt. Halv två kom jag till slut i säng och somnade som en stock.

Idag skiner solen i Mellansel och jag har promenerat och ätit frukost. Vi hoppas att eventuellt kunna ta oss in till stan för att ta en paus från skogen men problemet är bil. Vi kan ta bussen in men om vi ska jag densamme hem så ska vi åka hem en timme efter att vi kommit in. Inte värt! Jag ska försöka flörta till mig en bil, annars blir det till att öva och hitta på något annat mysigt att göra med de andra. Picknick kanske?

Glad lördag!


2010-09-11 | 12:03:21 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback