Måndagmorgon

Hej och hå, så var det måndag igen! Dock en extra rolig en för jag får lägga upp den precis hur jag vill. På grund av söndagskvällsmys i femmans soffa så ville det sig inte med att gå upp klockan sex idag, det blev halv åtta istället. Så nu är frukosten avklarad och jag ska börja öva gehör.
Denna helg kom min karl och hälsade på, mysigt som alltid. I fredags snodde jag och Malin ihop chokladbollar som vi tillsammans med David, John, Häggis och Oscar smaskade på framför TV:n. Jag och John hade bastat innan så ni kan ju tänka er att jag slockande ganska snabbt på min mans axel. Både lördagen och söndagen sov vi länge, i lördags tränade vi men annars har vi bara varit. Suttit förslappade framför TV:n, lagat mat, fikat lite. Det är skönt med såna helger också. Nästa gång vi träffas är det hemma i Nynäs, tjoho!
Jag börjar längta lite efter att åka hem, jag far på fredag morgon så jag kommer hem lagom till fredagsmyset hos mor.
Nu, gehör!

2010-10-25 | 08:46:44 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback