Lite sådär lagom mysigt

Nu tar jag dagens första andningspaus, tack så mycket! Jag har varit igång sen klockan nollsextjugo imorse med endast en halvtimmes lunchrast som paus. Det börjar kännas i ögonen, men bara lite än så länge. det finns fortfarande krut kvar! Man blir lätt såhär efter en heldag i gospelrepan. Vi har haft eget rep i cirka två timmar innan lunch och två timmar till efter lunch. Syrefattigt är ordet som beskriver repen bäst tror jag. Men så är det när det bara är FYRA DAGAR KVAR TILL PREMIÄREN! Jag längtar.

Nu ska jag klämma ur min sista ork för dagen, klockan sju är det innebandy och klockan nio är det Glada Hudikteatern på SVT. Kanske att jag spelar lite piano efter soffan, men bara kanske.

2010-10-05 | 17:29:01 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback