I've been lifted up

Kära vänner, någonting på skolan som har med våra rums internetuppkoppling har gått sönder så vi stackars elever har fått klara oss utan sen i fredags. Därav frånvaron av inlägg från min sida.
Den här helgen har varit extra fin eftersom vi hade vår premiärkonsert i Gottne i fredags och då det då passade på att dyka upp en massa gamlingar från förra året. Vilken fröjd! Konserten gick för övrigt sjukt bra och det var så galet roligt att jag aldrig ville att det skulle ta slut. Sen att första raden bestod av Chrisp, Annika, Teggan, Johan, Simon, min karl, Sannah och Anton gjorde inte saken sämre. Vad otroligt bra det skulle vara om dom kom och peppade längst fram på varje konsert. Fast Simon vet jag kommer stå där, varje gång. Det är bra. Efter konserten packade vi ihop och samlades hemma i Malins rum för att prata. Igår var det höstfest i stugan med en massa dans och annat roligt och idag var det dags att säga farväl till de fina. Jag luktar fortfarande Christopher från vår hejdåkram och det är inte fy skam. Nu har jag dock slappat nog och måste ta tag i övningen, piano och ensembleledning. Sen är det än en gång tillåtet att slappa till en film och somna sött.
Glad söndag!

2010-10-10 | 17:59:31 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Johanna

saknar er redan.

2010-10-10 // 21:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback