Inte redo än

Att två dagar kan gå så snabbt. Nu sitter jag ensam på mitt rum igen, har stoppat lite mat i magen efter att ha lämnat min man och Häggis vid bussen till Umeå. Nu är det dags att öva piano till fingrarna går på strejk eftersom det inte har blivit någon övning än i helgen. Desto mer pussar, kramar och fina ord har det blivit. Och vem tackar nej till såna fina saker? En sak jag har kommit på att jag tycker om extra mycket med min John är att han har så tjockt hår, precis som jag. Det kan jag dra fingrarna igenom hur länge som helst. En annan sak jag tycker om extra mycket just nu, när jag är ensam, är att mitt rum luktar som honom. Eller snarare som hans parfym, men min säng luktar riktig John. Den ska jag lägga mig och snusa i ikväll.




2010-10-03 | 18:36:20 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Alina

Jag måste bara säga att du skriver så fantastiskt bra!

Kram från Alina (Teggans och Chrisps vän)

2010-10-03 // 21:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback