Svart, vitt och allt däremellan

Tillbaka i Mellansel och vardagen lunkar på. Jag har blivit lite smått besviken idag då jag inte förstod så mycket på teorin, moll alltså! Dock blev jag lite gladare när vi fick tillbaka vårt gehörsprov efter lunchen, ett fel. Woho! Det måste man hålla i om man vill kunna få glänsa på proven till högskolan. Läskigt det där.

Jag gick till mitt rum för att ta en tuppis, hamnade i någon slags dvala efter maten men nu har energin återvänt så jag passar på att städa mitt rum. Väskan står fortfarande kvar halvt uppackad mitt på golvet. Den ska bort! Passar även på att poppa Petter. Vilken poet, vilken karl!

2010-11-11 | 14:11:14 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback