QWERTY

Fredag igen. Veckorna går fort men det har jag nog sagt tusen gånger förr. I början på veckan så vill man ibland att det ska bli helg snabbt men när den väl är här så får man lite ångest över att även den här veckan sprang iväg. Vi får jullov om tre veckor, TRE VECKOR! Nu ska jag dock slita se framåt och tänka lite mer på nuet och den här helgen.
Nu ska jag storstäda och julpynta mitt något skitiga rum så det är fint till när pappa och Karin kommer imorgon. Jag längtar så jag håller på att spricka och jag ska krama dom stenhårt. Husmor bjuder på tacos till middag ikväll och efteråt ska vi brudar träna lite innebandy för att sen möta grabbsen i en match. Hårt och skoningslöst ska bli vårt motto!
På söndag är det första advent vilket betyder att vi i gospelkören far till Mo ålderdomshem och sjunger några klassiska julsånger för de söta gamla och senare på kvällen på gudstjänsten tillsammans med Jonas kör. Efteråt är det julskinksmacka, pepparkaksbak och fudgefixning hemma hos Öbergs som får förgylla kvällen. Ingen El Classico den dagen i år, den är på måndagen, så alla kommer att kunna vara samlade i köket. Så mysigt! Det får mig dock att längta hem till min egna familj och allt mysigt som vi gör under julen. Men som sagt, tre veckor kvar och sen jullov.

2010-11-26 | 14:25:21 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» J

Det mottot fungerar alltid ;)

2010-11-27 // 16:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback