I am not a robot

Det är helt galet vad man blir seg nu när det blir mörkare allt tidigare om eftermiddagarna. Jag är ju inte helt missnöjd med den extra timmen man fick i söndags men det är ju helt klart ett litet minus att man känner sig mycket tröttare mycket tidigare. Fast skönt å andra sidan också. Det gör att jag lägger mig vid tio - halv elva, läser lite i boken eller en gammal tidning, somnar sött vid elva för att sen vakna upp, hyffsat pigg, halv nio. Man får plats med så mycket kul att fylla dagarna med och det är ju extra viktigt såhär i lovtider.

Det blev ingen tripp till staden eftersom jag inte hade lust att tralla runt i regn på Söder så bättre lycka imorgon istället. DN spår sol med lite moln och det duger gott åt mig. Istället har jag slappat, surfat runt litegrann och tagit en promenad upp till Kupan här i staden. Tur för mig att jag inte hade plånboken med mig, nu får jag istället två dagar på mig att tänka på saken innan jag kanske gör slag i ett eller flera köp. Men visst hittade jag fint därinne och jag blev glatt överraskad. Jag mös runt med de gamla tanterna sista halvtimmen innan det stängde minsann. Tänk ändå vad otroligt glad jag skulle bli om någon skulle få för sig att öppna en Gottneliknande second hand i Nynäs, allt i ett liksom.
Imorgon ska jag även få hämta min karl på Arlanda vid åttarycket. Skönt att få komma ut och köra lite bil tycker jag sen får vi se vad resten av kvällen har att erbjuda. Förhoppningsvis får jag hem en glad man som är nöjd med sin tenta som han ska skriva imorgon. Peppar, peppar!

2010-11-03 | 22:14:04 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback