Det är så logiskt, alla fattar utom du

Nu är det Solnas tur att få träffa sin dotter, plastdotter och plastsyrra. Det är så härligt att få träffa min kära papi och Karin och man får passa på att kramas mycket. Nu ligger dock båda utslagna i soffan och snarkar men det är trevligt det med. Eller kanske inte lika trevligt när det är skräckis på TV och jag sitter uppe själv...

Igårkväll hade jag en alldeles utomordentligt trevlig kväll och natt tillsammans med Sandra och hennes jobbarkompis Marielle. Jag började med att äta middag hemma i Solna innan jag hoppade på tåget hem till Sandy. Jag, Sandra, Marielle och Sofie drack lite gott, snackade skit, spelade spel och åt en HIMMELSK daimkladdkaka som fina Sandra gjort, lite bara för min skull för att hon vet att jag är en sån sucker för choklad. Hon är för bra hon. Vid halv elva började vi dra oss in mot stan och Lobby dit även John och gänget från Nynäs skulle. Klackarna i taket så att säga. Halv fem slängde vi oss i säng i Solna, skönare känsla får man leta efter.

Idag har farmor och farfar varit på besök och fikat med scones och te. Jag spelade upp lite från vår första konsert med gospellinjen och de ser väldigt mycket fram emot vår turné. När de åkte så åkte även John hem efter en liten stund för att äta middag med sin pappa. Min pappa tog med mig på en promenad och en massa snack om vad som händer i livet just nu. Behövligt.

NU är det snart dags att hoppa i säng, måste bara se klart filmen. Number 23 är det förresten, det blev så rackarns spännande på slutet.

Godnatt och glad lördag!


2010-11-06 | 23:20:49 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback