Warmth

En positiv sak med att packa upp och damma kläder är att jag får vara mycket på balkongen där solen skiner, trevligt värre. Och varmt är det också, ännu trevligare! Dock har jag nu insett hur otroligt mycket kläder jag har, hälften av garderoben ligger fortfarande i väskor för att jag inte hinner med allting idag. Kanske borde fundera på att rensa ut litegrann...

Ikväll ska jag fara till Täby där min kära bonuslillasyster ska ha vårshow med sin skola. Den är lite värre än de vårshower jag medverkat i, man får köpa biljetter, allting utspelas i en riktig teater och själva föreställningen är tre timmar lång inklusive en paus. Stort projekt är bara förnamnet. Tänk att vi fick en sångfågel extra när pappa träffade Karin, musik och handboll verkar vara vår familjs melodi.

Jag skrev igår att jag endast har varit hemma i tre dagar och har redan hunnit träffa släkten, jag har även fått pussa på min fina Sandra. Jag och min man tog bilen till hennes och Hampus nya adress i Haninge och hälsade på i deras mycket tjusiga lägenhet. Inte avis där inte... En luftig tvåa med ett enormt badrum MED tvättmaskin och tumlare och likaså en stor balkong med sol under hela dagen. En riktig drömlägenhet alltså. Jag blev inte alls sugen... Men till dess jag och John skaffar oss en egen så får vi hänga med puman och hennes man i deras, mycket trevligt! Vi mös i alla fall i deras soffa, kollade på film och snackade en massa härligt strunt innan klockan blev för mycket och det var dags för mig och John att fara hem. Mycket sånt i sommar!

Nu kallar balkongen på mig...


2010-05-31 | 14:13:33 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback