Soul Direction

Nu när allt som är stressigt är över börjar man tänka efter litegrann. Kan någon förstå att jag har bott här i snart nio månader? Inte jag. Och hoppsan, tiden gick precis lika fort som lärarna sa att den skulle göra när vi började. Om inte snabbare. Vi är redan framme vid blåsprojektet, vår sista stora konsert. Bara Chicago kvar efter den här kvällen. Helf! Just nu sitter jag och passar på att njuta av mitt rum för imorgon åker det ner i väskor och påsar och följer med papi och Karin till Nynäs. Som tur är så vet jag ju att jag kommer tillbaka igen efter sommaren om inte Framnäs vill annat.

Jag ska dock inte sitta och deppa utan sätta på partymusiken, öppna rumsdörren och sminka och peppa mig tillsammans med de andra fina. Vi är grymma! Rockarna och jazzarna är grymma! Kvällen kommer bli grym! Mellansel är grymt!

2010-05-07 | 19:11:34 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback