SOMMAR!

Hej och hå, nu har jag landat i Nynäs igen och har redan hunnit träffa hela tjocka släkten. I like it!

Chicago skulle kunna sammanfattas med ett ord, GRYMT! Helt galet bra med en skön mix av allt man kan tänka sig så som fint väder, Starbucks, gapskratt, gråt, gemenskap, shopping, ilningar i magen, saknad osv osv. Jag längtar redan tillbaka till nästa år och då får jag ju med mig Kristian som sällskap också, woho! Halleluja!

Skolavslutningen var lagom sorglig, vissa stannar ju kvar till nästa år men halva min fina klass sprids för vinden mot nya äventyr. Som tur är så är Chrisp "bara" 30 mil bort i Piteå men det är ju ett stenkast med norrländska mått mätt så honom har vi inte sett för sista gången. Annika är verkligen nära, Härnösand, som inte ens tar en timme med bil. Bara Teggan håller sig hyffsat nära så är det ju lugnt...

Imorgon ska jag packa upp mitt Mellanselsliv ur sina väskor och påsar och fundera över var jag ska förvara allting till augusti då jag far tillbaka. Men det är imorgon, nu ska jag slappa i soffan!

2010-05-30 | 21:55:50 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Johanna

Vad söt du är!

jag håller mig nog nära ett tag iaf, men man vet aldrig med mig, har mycket rastlöshet i kroppen.... :)



Puss på min söta!

2010-06-01 // 18:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback