Nedräkning

Idag har det varit en solig, dock ganska blåsig och kall, vårdag i kallhålet. Efter att inte ha fått många timmars sömn i helgen hade jag bestämt att ta sovmorgon och det blev i alla fall tio timmar inatt. Vaknade lagom till förmiddagsfikat halv tio. Resten av dagen har jag inte gjort mycket vettigt alls nu när mitt rum är borta och det dessutom är gul dag, alltså ingen skola. Jag tog en förmiddagslur och missade nästan lunchen och under eftermiddagen har jag tittat på TV och tvättat. Ikväll blir det blåbär- och hallonpaj och mys i soffan i femman.

Sjukt tomt är det också. Största delen av jazz- och rocklinjen har redan begett sig mot Stockholm och Arlanda eftersom de flyger till The Big Apple redan imorgon. Om det nu inte ligger någon aska i vägen. Peppar att det finns ett hål som dom, och vi såklart, kan flyga genom.

Nu ska jag nörda och läsa lite bloggar, eventuellt ta en promenad och sen mysa. Det är det vi gör bäst här i Mellis.

2010-05-10 | 17:33:51 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback