Girl goodbye

Ikväll har jag tokövat Girl goodbye som jag efter många om och men söker med till ett andra år på Mellansel, fast denna gång rocklinjen. Självklart söker jag även gospel men har inte bestämt hur jag skulle göra om jag kom in på båda. Jag får ett till roligt och givande år i vilket fall. Nice!

Annars har jag gått och blivit med långklänning á HM som kommer invigas på resan till Chicago. Sjukt fancy! Och imorgon hörrni, då smäller det! Våra axelvaddar ska lysa, våra röster ska fylla hela gympasalen och kompet ska spela snortajt som aldrig förr. Spaslippers, Razzarna och framförallt Soul Direction intar scenen...

2010-05-06 | 23:16:36 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback