You are the joy that my soul lives for

En vecka kan verkligen gå snabbt! Nu får ni en liten uppdatering om mitt liv, häng på!

Sista veckan innan sportlovet, alltså nästa vecka, är full av skoj. Och massor av konserter! Vi på gospel ska bland annat få vara med och sjunga och spela på Eriks examenskonsert på torsdag. Vi i kören har PRIK-konsert med pudelrocktema på lunchen samma dag. Ikväll ska jazzarna "funka" till det. Jag mötte Gunnar i dörren på väg upp till mitt rum och där var det tillsnoffsat må jag säga. Eller, funkalized kanske?

Till helgen bär det av hemmåt mot Stockholm och Nynäs igen. Synd att jag, när jag nu har gått och blivit norrlänning, har lov "fel" vecka så alla jobbar och går i skolan när jag kommer och hälsar på. Men min puma ska tydligen inte jobba så mycket så henne ska jag umgås med. Mys! Skogsfolket kommer inte heller undan!

Nu ska jag skrika lite i mitt rum innan jag kilar iväg och hejjar på jazzarna. Sen blir det PRIK-rep, fika och bak av kladdkaka. Grym kväll i Mellansel måste jag säga...

2010-03-02 | 18:44:22 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback