Try not to worry

Dagarna rullar på som vanligt häruppe, man faller lätt in i dagslunken. Gym och övning på morgonen, lektioner, övning, massor av mål mat och så vips är det sängdags! Så fort vill jag nog inte att det ska gå, då vill jag inte vara med. Jag hade en teori förut att jag skulle låsa in mig på rummet och låta en person åt gången komma förbi när jag kände för sällskap. På så vis kanske inte tiden skulle gå så snabbt. Och tänk vad duktig jag skulle bli då för jag antar att det skulle bli en del övning också. Måste bara dra hit ett paino först...

Idag har jag ont i mina revben och övre magmuskler efter gymmet i måndags så jag lär väl knappt kunna gå på fredag efter benpasset jag körde imorse. Det var inte så hårt men jag är sjukt ovan och mina ben darrade under hela passet. Jag skrattade gott åt mina bambiben.

Imorgon kommer John, tjoflöjt!

2010-03-17 | 22:17:53 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback