Mama's little bakery

Oj, så bra det blev! Om jag får säga det själv. Och mormor min blev nästan mer glad över det faktum att jag hade bakat snarare än att hon skulle få smaka hembakt fika. Det blev som sagt äpple- och kanelmuffins och sen snodde jag ihop morotsmuffins, hur goda som helst, och en kladdkakscheesecake. Mmmm... Dock var allt väldigt mättande så det blev ganska mycket över men det sörjer vi icke. Mer imorgon!

På tal om imorgon så blir det verkligen en fröjdens dag! Först en tripp till stora staden med min bästa vän som avslutas med Alice i underlandet. Sen bär det vidare ut i skogen till Robin, Kristian och Rebecca för en matbit och lite gott dricka. Jag ska bli glad! Det kommer jag redan vara men ni förstår vad jag menar. Om vädret bestämmer sig för att vara fint kommer det bli som grädden på moset. Toppentorsdag med andra ord! Great!


2010-03-10 | 23:42:27 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback