Keep it loose, keep it tight

Och än en gång är vi tillbaka i kallhålet Mellansel. För kallt är det, eller i alla fall nu på kvällen. Det har varit en underbar dag med solen som aldrig verkar vilja gå i moln högt uppe på himlen. Men det är ju inte riktigt som i stora staden där detta resulterar i plusgrader. Här stannar termometern på minus. Men det vänjer man sig nog vid efter ett tag eller två.

Jag och Kim startade nya veckan med att komma lite försent till första lektionen men det var ingen som led. Jag hamnade i något konstigt opeppt humör och har inte utnyttjat dagen som man kanske borde ha gjort. Men imorgon är det gul dag så jag tar igen det då istället. Något som har varit väldigt trevligt är i alla fall att få träffa alla gosisar igen. Nu på kvällskvisten blev det en bastu efter träningen med goa brudar och sen mixade jag och Malin ihop en kladdkaka. Mycket god! Så nu har jag sådär ont i magen som igår efter pizzan. Mindre kul. Därför ska jag nu borsta gaddarna och sen slänga mig ner mellan varma lakan i sängen. Heaven!

2010-03-15 | 22:41:13 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback