Husmor

Åh, vad det är underbart med lov! Faktiskt. Solen skiner, det är säkert lika varmt idag som igår och allt är bara härligt. Att vakna pigg på morgonen, ligga och dra sig under täcket med en bok, äta frukost i lugn och ro och sen ta tag i dagen. Allt detta innan klockan har slagit elva, hur bra är inte detta? Ännu lite gladare har jag blivit eftersom jag har bestämt dejt med skogsfolket. Fina grabbar och Rebbs!

Ikväll kommer mormor och morfar upp på fika som jag tänkte baka till under eftermiddagen. Äppel- och kanelmuffins blir det och sen någon grej till, antagligen något chokladigt. Ni känner ju mig. Ska kolla över skafferiet och hur det ser ut med ingredienser och sen ta cykeln upp till Kvantum och handla det som fattas. Åh, vilken UNDERBAR dag!


2010-03-10 | 10:53:18 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback