Hollow

Har suttit och lyssnat lite på Rosanna med Toto och jag skrattar till varje gång. Jag tyckte att den var bra innan rockarnas slickkonsert men nu efter att dom har gjort den har den bara blivit bättre. Egentligen så skulle jag vilja ha dom på min MP3. Den konserten alltså, vilken känsla! Både hos dom grymma på scenen och den hos oss i publiken. Ren och skär glädje över att få sitta och lyssna på några som är så duktiga. Att glädjas för deras skulle istället för att känna avundsjuka över att också vilja vara så bra. Bara pepp! Så grymt!

Och lite Peter med Hollow som äntligen kommit ut på spotten tackar man ju inte heller nej till.

2010-03-09 | 20:02:03 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback