Sjung om studentens lyckliga dar

Ååååååh, vad jag önskar att jag kunde få ta studenten en gång till!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag vill vrida tillbaka tiden till dagen före "dopparedagen" när mamma fixade mina vinterfötter, när jag hängde fram klänningen och gjorde allt klart, till pirret i magen när jag gick och lade mig. Morgonen när mor var uppe med mig och hjälpte till att piffa till sin dotter och skjutsade till champagnefrukosten, kom tillbaka en extra gång med den livsviktiga treon jag glömde, myset i partytältet hemma hos Sara, alla tjusiga och roliga i min klass när drickat började verka i deras tomma magar. Promenaden till skolan när vi gick och sjöng, efter fotot när vi hade signa hattstund utanför estetkorridoren, tvåornas show, klockan som närmade sig tolv och magen som nu var helt crazy av förväntan, när dom äntligen öppnade dörrarna och man sprang så fort klackarna bar. Hittade fina, stora familjen med plakat och massor att hänga om halsen, Emelie och Jossan som bölade och som fick mig att börja, FLAKET! Mottagningar med fina släkten och massor av trevliga vänner, fina presenter och glädjen av att så mycket arbete hade lagts ner på lilla mig. Förfest hos John och dans så länge min onda mun orkade med.

Estet, I miss you guys!

2010-06-07 | 19:18:04 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback