Ready to do your will

Ikväll har varit en extra trevlig en. Efter solbad nere vid Hamnvik, ett tandläkarbesök och lite mer sol med en nya Chic på balkongen så bestämde jag mig för att ta en powerwalk innan middagen. Jag strosade ut till Lövhagen via Norrhagen och sen vidare "åt fel håll" runt Ringvägen. Jag bestämde mig för att kila förbi mormor och morfar på vägen hem för att hämta fler kartonger och där fastnade jag. Mysmiddag med grillat och glass till efterrätt framför Mexico - Frankrike tillsammans med mormor, morfar och moster. Det är inte varje dag nuförtiden, men nu är det sommar så det blir det ändring på.

Det är så himla härligt väder ute, riktig sommarkväll. Lagom svalt och lite blåsigt, det luktar sommar. Syren, gräs och lite fukt. Nu skulle man tagit en kvällspromenad i mörkret runt Ringvägen tillsammans med en fin man. Jag går och tar en dusch och kryper ner i en nybäddad säng istället och laddar inför morgondagen då jag ska städa och lägga i flyttkartonger. En som ska tillbaka till Mellansel i höst, trevligt!

2010-06-18 | 00:17:58 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Johanna

tänk att du ska tillbaka till mellis...

konstigt...men du kommer får grymt roligt.

2010-06-19 // 13:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback