Love

Jag är trött... Men glad! Denna helg har varit fylld med sköj, framförallt mys med min gubbe som kommit hem. Det känns skönt att få träffa honom på riktig hemmaplan, eller vad man ska säga. Man känner sig inte lika instängd som man ibland kan känna sig i Mellansel. På fredagskvällen mös vi med min mor och tittade på film. Några timmar senare gick jag upp för att göra bufféer till alla studenter i Kvantums kallskänk och sen fick jag smaka smarrtårta hemma hos John eftersom lillebror Martin var en utav de lyckliga. Jag och John for och hämtade i nya bilen, nercabat, woho! På kvällen for vi till Sandra och Hampus för lite galej och mys på inflyttningsfest och övernattning. Gubben och jag sov som stockar i deras nya säng... Idag bjöd de fina värdparet på en mysfrukost efter ett litet misslyckande av gubbe John och gubbe Hampus när de skulle köpa frallor och i eftermiddags utförde jag riktigt kroppsarbete genom att klippa Johns gräsmatta hemma i Nynäs.

Nu har John farit tillbaka till skitskövde och jag får mysa med pappa, Karin och Lina framför något kärleksjippo till kronprinsessan och hennes gubbe på TV4. Imorgon ska jag gå på bikinijakt, wish me luck. Det behöver jag!

2010-06-06 | 21:08:08 | Dagliga | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sandra

haha, slutade det med att du fick klippa gräsmattan? Toffel amanda!

2010-06-07 // 12:19:29
» Viktoria

Kul var det att träffa på dig i lördags, fina du! Puss å kram påre

2010-06-07 // 16:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback