Livets små glädjeämnen

Idag "piffade" jag till det lite extra genom att ha nya platåkilisarna till Louises show. Crazy! Mycket nöjd var jag över att glida fram över den jämna asfalten. Alla mina fina klackisar fick följa med till Mellis utan att användas någon gång, förutom mina kilklacksstövletter. Orsak: saknaden av trottoarer eller över huvudtaget jämn mark. Där vi springer runt på skolan finns bara grusgångar med stora stenar där man halkar runt även i vanliga skor. Men nu ska jag ta mig tusan träna upp mina klackvrister och vader, tjoho! Dessutom, vad gör man inte för att fiska kommentarer? Som till exempel den som jag fick av en något överfriskad och väldigt vinglande gubbe igår när jag var på väg hem från tåget. "Jäklar vad lång den där var då!"

Min mage slog kullerbyttor av glädje...


2010-06-01 | 09:00:33 | Dagliga | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Yvve

Åh, Amanda! Just det, jag bara försvann där. Så roligt att du nämner yjustlife, det var ju så länge sedan! Bananerna och kullerstenarna var ju med där ett tag också, haha. Jag är så otroligt nöjd för alla namn jag lyckats få till ;)



Ja! Sommar sommar! Cider på Freja och allt vad det innebär. Jag ska jobba på det här med klassfest också, workin on it! Måste bara hitta en passande tid.. och sen ska 30 andra kunna också ;)



Många kramar Y!

2010-06-02 // 09:06:37
» Yvve

Och klart att du får fina ord, så tjusig som du är! :)

2010-06-02 // 09:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback