Kanske sol

Den här dagen har gått åt till att försöka jaga solen på balkongen. Jag och systra mi tänkte åka ut till Ringvägen och steka oss men eftersom det var lite moln som hotade så lade vi oss på balkongen istället. Eller rättare sagt, Jossan lade sig först medan jag väntade på att solen skulle komma runt huset så hela balkongen skulle få sol. Det han tyvärr aldrig hända innan den försvann bakom en massa moln. Jag och Jossan bestämde oss för att göra lunch istället, korv med bröd, och efteråt var det min tur. Solen var framme i omgångar så när den gick i moln gick jag bara in och satte mig i soffan. Dock blev det till slut för kallt så nu har jag suttit vid datorn och kikat på fotona från min och Johns resa till Grekland förra sommaren. Vilket självklart har gjort att jag längtar tillbaks som en tok! Eftersom jag måste spara alla pengar jag kan för att ha råd att gå ett år till på folkis utan att ta lån så har vi lagt våra utlandssemestrar på is så länge. Dock kanske det blir en redig svensk en med husbil och husvagn uppåt landet med Johns familj. En weekend eller något sånt. Vi får se...


2010-06-15 | 16:43:26 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback