Födelsedagsbarn

Idag är ingen vanlig dag för det är tantens födelsedag, wiho! Just nu sitter jag i soffan hemma hos mor med en födelsedagspresent i knät, min alldeles egna dator! Wiiiiiiiie!

Denna helg har jag och min gubbe varit mycket friluftsiga genom att titta på Jossan som har spelat handboll på Gubbängen. Sol, Eken cup och min gubbe visade sig vara en mycket trevlig kombination. På lördagen sprang vi mellan Felix och Ösmo, Jossan och Spåret och de fina brunkerbrudarna i Haninge hela dagen. Igår var vi tillbaka och kollade på Jossans slutspel och påm eftermiddagen hade vi kalas med finisar från papis och Karins sida.

Nu ska jag slänga mig in i duschen och sen ska vi fikaaaaaa!

2010-06-21 | 19:11:22 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback