En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig

Jag har suttit bänkad på golvet framför TV:n, soffan vår står just nu i grovsoprummet eftersom den nya kommer imorgon, och tittat på Hairspray och nu kör jag min dagliga bloggrunda i sällskapet av en galen nattfjäril som studsar mot skärmen. Jag håller på att göra ett nytt försök med att ladda upp Chicagobilder och tar nu några i taget eftersom vår dator inte pallar med och hänger sig annars. Dock tar det aslång tid så det får bli bilder i omgångar. Men alla ska upp och hitills går det ganska bra.

Den här helgen har jag haft det myst en massa och tjänat lite pengar. I fredags kom min man hem och det firades genom att köpa hem thai från kiosken och titta på film i soffan med mor min. Vi övernattade dock hos John och han var även snäll och skjutsade mig till jobbet på lördagen. Efter en lagom stressig dag som grillmaster på Ica fick jag ännu en gång åka med min snälla gubbe hem innan han fortsatte upp till Felix för att leka i Aktersalongen. Jag tog sjutåget till Handen och Dalarövägen för fruktsallad, girltalk och Batman med min bästa vän. Jag hade mycket trevligt, som vanligt, även fast jag började nicka till vid elva. Vid halv ett steg Hampus som hade kikat på VM hos en polare in genom dörren och samtidigt fick jag ett mess om att bilen var framkörd nere på parkeringen. Jag somnade som vanligt i bilen på vägen hem och fick sen sova gott på Johns arm. Innan jag somnade fick han dock en vacker sång eftersom han fyller år idag.

Vi sov länge och drog oss länge innan det var kalasdags med god mat och jättegoda tårtor med släkt och vänner hos John. Vid halvsjusnåret var det dags att rulla in mot stan och hans dumma tåg tillbaka till Skövde. Vi stod och pussades på parkeringen och blev tutade på (dock av misstag men ändå!).

Han är min man.


2010-06-14 | 00:02:21 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback