Anletesboken...

... och jag kommer inte riktigt överens ikväll. Eller det är snarare jag och vår otroligt sega och hängiga dator som inte kommer överens. Har suttit i drygt en timme och försökt ladda upp bilder från Chicago men inte lyckats få upp en enda. Först hängde sig datorn så jag satte mig och gjorde en kladdlapp på alla bilder som skulle upp så det skulle gå snabbt och smidigt att välja sen. Jag väljer ut alla som ska få vara med, trycker på ladda upp och det visar sig att det tar ca två minuter/bild. Jag är trött och lite sur så det får bli imorgon istället...

Jag skyndar mig finteggis! Jag vet att du sitter och väntar.

2010-06-11 | 00:44:53 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Johanna

Hihi! haha klart jag väntar. längtar som en gnu efter att få tagga ;)

2010-06-12 // 01:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback