We don't waste no precious time























Jag och mor min sitter i soffan med balkongdörren öppen, kvällsbrisen smyger in. Och det är bara skönt. Samtidigt minns jag härliga tider med härliga människor. Ett litet smakprov. Puss på er fina!


Tre glada barn i väntan på tuben i Sthlm. Gråskala en grå dag i Mellansel. Idominsalva is the shit. Uppesittarkväll i Teggis rum. En utav alla hundratusen riggningar. Vi tycker om att sjunga. SD - so serious. En fintegga och jag en solig dag i Sundsvall. Alltid lika fabulösa Malin, vackrast på jorden. Hand i hand i Chicago.


2010-07-09 | 23:26:06 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Johanna

så fint vi hade det.

och ska ha framöver.

<3

2010-07-12 // 15:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback