We don't wait 'til the sun goes down

Det blev ingen strand med solstek idag, ännu mindre bad. Vi kusiner gick ner till mormor och morfar istället för att mysprata ute i trädgården, äta glass och bygga lego. Jossan for sen iväg med Ösmoligan för att gå på ett Mary Kayparty i Sorunda och jag gick hem till mor min. En och annan vaniljbulle har slunkit ner under kvällens gång, dock max två. Min mamma gör dom så bra!

Imorgon kallar Kvantum men inte förrän klockan nio så jag hinner ta en promenad runt Ringis innan jag sätter mig på cykeln. Och imorgon ska det bli sol, attans bananer! Vilken tur att jag slutar så pass tidigt som klockan tre så jag kan vända cykeln mot mormor och morfar och hjälpa till med plattbärning, vattning och allt annat. Färgen på köpet!

Nu kallar sängen för en lässtund innan jag somnar, gillar't!




2010-07-06 | 22:33:58 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback