Hand i hand

Nu är min älsklingsgubbe hemma igen och det känns fint. Med sig hade han tre presenter till lilla mig så det gjorde hans resa lite mer okej. Han hade struntat i mitt villkor när det gällde klädsel under de soliga dagarna men detta kompenserades som sagt med tre presenter istället för en och det faktum att dom bara hade solat två dagar och då endast ca två timmar om dagen. Han är fortfarande brunare än mig dock men det går tyvärr inte att komma ifrån. Damn you you bloody pepparkaka! Men han är ju så bra min gubbe när det kommer till presenter, han vet precis vad hans tant tycker om. En utav de tre var ett par perfekta haremsbyxor. Rätt längd, rätt häng, rätt färg och väldigt tjusiga. Jag är en riktigt glad tant ikväll.

Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på för mys ikväll men det skulle kunna bli blåbärsglass med vit chokladsås. Gött!

2010-07-10 | 19:48:40 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback