And the Oscar goes to...

På sommaren så jobbar man. När jag jobbar så blir jag tydligen trött. Extra trött den här veckan då jag har drabbats av en förkylning, tack fina gubbe. Jag har jobbat fyra dagar av fem och varje dag har jag varit som klubbad när jag har kommit hem. Det känns som att min hjärna är full av snor, min hals retas med mig så jag får hosta, ett ont öra gjorde att jag igår spenderade kvällen och natten med Linas gamla stickade pannband på huvudet för att ge det lilla örat lite värme och det enda jag vill är att sova. Till råga på allt åker min bajsgubbe till Turkiet imorgon. Bara sådär. Det borde vara förbjudet tycker jag...

Jag hade två villkor för att han skulle få åka, ett: köpa med sig en present hem till mig, två: alltid ha på sig ett par långkalsonger, en långärmad tröja och en rånarluva för att han ska få minsta möjliga bränna. Han blir ju som en pepparkaka så snabbt den där jäkeln. Därför ska jag pressa på närhelst jag kan under mina två lediga dagar nästa vecka. Kära Gud, ge mig sol!

Tänka sig förresten, att på midsommarafton så gifte sig den fina, fina Peter Jöback med sin Oscar. Underbart!

Nu ska jag retas med min gubbe så mycket jag kan innan jag däckar i soffan, känner att det pockar på bakom ögonlocken. Vill ni veta något annat kul? Jag har en finne i näsan. Inte på näsan, I näsan. Ouch!

2010-07-02 | 22:27:22 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback