Sömnig

Detta kommer att bli en seg dag, det känner jag redan nu. Men jag ska vara på topp eftersom vi har så mycket att greja med och sen somna som en stock klockan nio ikväll. Ser fram emot det redan nu.

Just nu sitter jag på mitt rum och lyssnar in mig på våra älskade Disneyklassiker som ska vara med som medley i barnprojektet. Man blir riktigt sugen på att köra ett eget Disneymedley, fast titta på filmerna såklart. Aristocats var huuuur länge sen som helst! Hoppas bara att barnen kommer vara med på vad vi spelar, jag vet inte riktigt vad man tittar på nuförtiden. Hannah Montana?

Förutom barnlåtarna så rockar vi på med gospellåtarna. Salsa, samba, rumba och sånt. Cha-cha-cha. Jag säger bara kör/orkester, dans och All of my help. När den sitter, både körmässigt och kompmässigt, så kommer det svänga som tusan. I know it!

2010-01-14 | 11:33:44 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback