Mellanselska nyåret

Och så var det nytt år, nytt mellanselskt år. Dock har jag inte kommit på så många nyårslöften. Förutom det gamla vanliga, ta vara!

Denna dag blir en nyttighetsdag. Jag har precis renskrivit manuset till vårt barnprojekt och tvättar för fulla muggar nere i tvättstugan. Efter nästa byte är det dags att äta frukost. Igår åt för övrigt jag och Malin mumsiga pizzor på tacobröd. Funkar minst lika bra för den som inte är så kinkig med kanterna. Tomatsås, champinjoner, skinka, ost och lite feta och voilia! Mumsig lunch/middag. Idag blir det lyxfrukost med feta och baguette. Och yoghurt!

Klockan två ska det repas och jag hoppas att det kommer bli tid över för mig att hinna storstäda mitt rum. Torka av allt och så. Känns lite smådammigt och det gillas inte!

Happy sunday!

2010-01-17 | 12:05:12 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback