Kärlek och annat

Bion igår går att diskuteras, om man säger så. Jag säger lite som Sandra, man kan inte bestämma sig om den var bra eller dålig. Den sög inte men det är nog inte en film som jag kommer att se igen. Och som Kimpan sa, han som skrev den var nog hög när han gjorde det. Eller nog, han VAR det...

Efter bion kilade jag ju som sagt hem till papi i Solna, Jossan var redan där som bestämt sen helgen. Karin, papi, Lollo, Jossan och Karins bästa vän Cissi med sin dotter satt bänkade framför TV:n och tittade på Paranormal Activity. Den filmen förföljer mig! Jag kom in ungefär i mitten när det börjar bli jobbigt men trots det så sov jag förvånansvärt gott. Jag kände mig riktigt glad när jag vaknade, och utvilad. Det kanske var den nya pyjamasen som gjorde det, vem vet? Denna dag spenderades med papi och syrran på Net-on-net och Ikea. Jag blev inte köpgalen, bara lite, och kom hem med en radda krokar att hänga upp på dörrn uppe i Mellis. På söndag far jag tillbaka, i bil heela vägen. Snällerik ringde och frågade om jag ville åka med honom, Chrisp och Harry var redan på. Självklart! Goa gubbe som ringer och erbjuder så där. Inget krångel med bussar hit eller dit och man kommer fram lagom till kvällsfikat. Grymt!

Nu ska jag skicka iväg ett skojigt sms om lumpen som jag läste i dassboken till min fina gubbe och sen springa i säng. Sleep tight!


2010-01-06 | 01:19:20 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback