Spöktingsan

I ett tidigare inlägg så berättade jag om två lysande rum på övervåningen i Tingsan. Vi såg även en mörk "skugga" röra sig i det ena fönstret. Läskigt! Igår fick vi veta av Fängan att rektorn har stängt av elen där eftersom den delen av huset inte används. Vi gick upp igår under kvällsfikat för att gå till botten med problemet och det visade sig ju såklart att det inte går att tända någonstans. Ännu läskigare! Dörren från trapphuset till våningen var dock låst och vi hade ingen nyckel men Fängan skulle kolla upp hur man kan dyrka upp låset. Han ska tydligen in. En annan låter ju helst bli... Den där skuggan som vi såg antog vi att det måste ha varit en gardin men när Kim kikade upp mot fönstret imorse när det var ljust så hänger det ingen där. Vad rörde på sig?

Om jag ringer någon utav er innan jag ska sova eller mitt i natten så vet ni varför. Jag är rädd!

Det är för övrigt tacopaj till middag idag, mumsfillibabba!

2010-02-17 | 14:35:49 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback