Lusekofta

Det blev ingen övning igår, dock teori och träning istället. Och självklart, en tripp till allas vårt bästa Gottne. Och som vanligt så kommer man inte hem tomhänt. Jag köpte en väldigt fin liten sak för fyrtio kronor som ska läggas undan och tas fram senare längre fram.

Det är tomt här i Mellis den här helgen. Just nu är jag helt själv i femman, Malin och David for till stan för en liten stund sen och Evelina övar. Annars har alla farit hem. Det är ovanligt lugnt men det är också trevligt. Nu ska jag sitta framför datan en liten stund till och uppdatera mig i bloggvärlden och sen ska det övas. Och spelas lite gitarr.

2010-02-20 | 14:50:17 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback