Lift him up

Denna natt blev det inte så mycket sömn efter att vi upptäckt två lysande rum på övervåningen i Tingsan, vår matsal. Ett gammalt tingshus där det sägs att en gammal husmor spökar. Vi använder bara nedervåningen därav det läskiga. Varför var det tänt? Duktig som jag är på att skrämma upp mig själv så låg jag bara och tänkte på allt läskigt som skulle kunna komma och rycka i mitt dörrhandtag när jag släckt lampan. Tack Gud för musiken! Utan mp3:n i ena örat och kudden mot det andra för att stänga ute alla ljud så har jag varit betydligt tröttare...

Denna dag visar sig bli en lektionslös en, endast kör på förmiddagen och notkunskap nu om ca en halvtimme. Därför ska det övas! Jag är pepp på att det ska gå bättre än det gjorde igårkväll. Snart ska jag kunna curba som om jag aldrig gjort något annat i hela mitt liv. Så det så!

2010-02-16 | 14:16:10 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback