King of the road

Halleluja, praise the lord! Gospel är pretty much mitt liv nuförtiden, I like it! Love it! Simon och Kim diskuterar om skålarna på det här stället är djupa eller ej. Vi befinner oss just nu utanför Åkersberga på Vasagården och tyvärr, tyvärr finns det ingen dusch. Jag som hade sett fram emot att få tvätta håret. Åh, så underbart det hade varit... Något positivt är dock att jag just blev erbjuden fullkornspasta av Kim. Och det tackar man ju inte nej till. Den här turnén har varit toppen, great! Extra roligt i Solna och igårkväll i Nynäs då det kommer finingar och tittar. Många glada överraskningar i bänkarna och mycket skratt efteråt. Sportlovet ska spenderas med trevligt folk!

Idag hade vi en grym spelning i fryshuset på folkisen där. Väldigt trevligt att få bli uppskattad på ett lite mer "musikaliskt" sätt så att säga. Och grym lunch! Annars så har det inte blivit så mycket mat på den här turnén, mest mackor faktiskt. Men nu blir det som sagt fullkornspasta. Tack vare min pastasås och Kims korvar så blir det mumskorvpasta till middag. Hakklapparna på så att säga!

Frid!


2010-02-03 | 21:12:39 | Dagliga | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» pums

Svar: haha, jag vet inte. Jag åt läkerol bara sen gick en bit av? Kanske överdrev när jag sa halva tanden men det var en bit iallafall;)



Föresten så var ni jäätte duktiga! Men du var ju såklart bäst(a) hehe. <3

2010-02-04 // 11:40:55
» Johanna

Nu kommer jag typ kommentera fem inlägg eller nåt! ;)

Men jag börjar här.



1. Det känns som att det bara är Kim och Simon som skulle kunna ha en sån diskussion! like it....

2. Fryshusets lunch var grym.

2010-02-11 // 11:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback