Flanellskjortor

Vad bra man känner sig när man kilar iväg till förmiddagsfikat och redan har hunnit med att träna i över en timme, duscha och äta frukost och öva en timme. Jag kan ju få mina ideér men nu har jag ju Kim som träningskompis så förhoppningsvis kan detta hålla i sig fram till sista maj. Tänk vad fit och duktig på musiken jag kommer ha blivit. Min morot! Och Kims...

Nu ska jag skriva klart Simons leedsheet och sen kila bort till skolan för att kolla tonarten. Mysjohanna gör mig sällskap. Bra skit!

2010-02-10 | 14:56:54 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Johanna

1. Gillar rubriken.



2. DU ÄR MYSIG! :) <3

2010-02-11 // 11:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback