Elegi

Alla hjärtans dag började redan igårkväll för mig och min fina man. Som present fick jag en hemmaspakväll med fotbad, peeling, ansiktsmask och allt som hör ett spa till. Underbart trevligt att få bli lite ompysslad och ännu bättre att bli ompysslad av finingen himself. Senare på kvällen blev det kycklingmiddag framför Melodifestivalen och fika framför En ung Jane Austen som gick på fyran. När den tog slut vid tolv var vi båda helt utslagna så vi stoppade ner oss och somnade sött. Denna dag har vi slappat och myst länge innan jag skjutsade in honom till flygbussen som vi precis hann tajma. På hemvägen fick jag sällskap i form av Kim så ingen ensamtid på vägarna inte!

Annars så har jag storstädat mitt rum och bokat tvätt för imorgon. Effektiv söndagskväll. Halv åtta är det kvällsfika som vanligt och då hoppas jag att töntarna som varit hemma i helgen har kommit tillbaka så vi kan fikmysa länge för att sen somna i femmans soffa med tekopparna på magen.

Imorgon är det ny vecka med nya tag! Gym klockan sex, yes!

2010-02-14 | 18:58:30 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback