Du varg, du varg kom inte hit

Nu är det dags att slå igen mina trötta korpgluggar. Funderar på om jag ska ta sovmorgon imorgon eller ta en promenad innan fikat. Om jag skulle göra det senare så blir det ändå inte tidigt, vid åtta kanske. Men vi får se hur jag ställer klockan innan jag lägger mig. Har lovat att inte bli sjuk men jag lider bara av lite kvällssnorighet och det har ju ingen dött av.

Har repat lite Shackles med Simon och min fina praisekör ikväll och just nu känns det i alla fall inte som att gemensam sång kommer suga. Fast man vet ju aldrig. Skärpning i ledet, it's all about inställning så att säga. Annars så har jag gått och blivit avis på Malin. Jag fick provligga hennes madrass idag och det var så skönt att jag nästan somnade. Tyckte att jag hörde mig själv snarka men hoppas innerligt att så inte var fallet.

Idag köpte jag en påskruka att hänga upp i taket i mitt rum så nu är det bara växten från coop som fattas. Mitt rum blir bara finare och finare var dag som går. I like!

Dags att sova som sagt, fridens!

2010-02-11 | 22:16:36 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback